Cravings.

skrivet den: 2012-11-17 | 01:10:00
Det är så mycket jag vill just nu. Jag vill köpa en ny sängram, helst en ny säng men är inte rik precis. Vill också göra om i min garderob. Jag vill åka till Ullared nuuuuu (ska dit den 21-22 dec). Jag vill också till köpenhamn nu (ska dit 7-8 dec). Jag vill ha jullov. Jag vill till Emporia igen. Jag vill till frisören (beställde tid idag, 22 nov!). Jag vill shoppa upp hela hollister. Jag vill se breaking dawn part 2 (som jag ska göra på måndag ♥). Jag vill gå på lyxiga intressanta fester. Jag vill till New York. Eller varför inte London. Sen vill jag ha sol. Kunna surfa... och nu vill jag ha mat så ska faktiskt ta och fixa det! Och kolla på Anastasia.
 
 
image
Kommentarer
♡ Madeliene!

- fin blogg! allt bra? :)

2012-11-22 @ 02:23:32
URL: http://madelajjnee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback