Bakom kulisserna!

skrivet den: 2012-10-21 | 00:15:00
Hej! Efter en jobbig men kul skolvecka är jag tillbaka. Vi har verkligen jobbat helt grymt bra i min grupp. I onsdags satt vi i skolan enda tills kl. 7. Vi mötte vakterna i mörkret precis när vi skulle gå och dog typ lite, haha! Men slitet var helt klart värt det för resultatet blev jättebra! Kom på att jag måste skriva loggbok för i torsdags så måste göra det nu innan jag glömmer det...
 
Så nu har jag gjort det! Tänk bara en vecka sen är det höstlov. Dessutom försvinner många av våra lektioner eftersom lärarna är med 3: orna på deras turné. Skönt med lov trots att jag förmodligen ska jobba 3 dagar, fast jobb betyder pengar så inte mig emot!
 
Här har ni lite bakom kulisserna bilder! Håller på att ladda upp videon på youtube nu så ni kan se den sen.

Mitt face här var helt enkelt inte tillåtet haha! Frös ihjäl kan jag ju säga att vi gjorde.


Tycker jag ser helt uppblåst ut här men antar att det är så jag ser ut haha!

Vi avslutar med denna fina bild! Blev mest bilder på mig och Hannah efter som vi är huvudrollerna. Lina var ju kameraman så inte konstigt att hon inte syns någonstans!
 
 
Kommentarer
♡ jossan

wow, bra bilder :D

2012-10-21 @ 14:21:25
URL: http://ijs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback