Isadora foundation.

skrivet den: 2012-10-23 | 23:04:00
Ja såhär vackert kan det bli. Sidan till ← är från imorse när jag precis var klar med sminket, alltså har det inte hunnit sjunka in. Sidan till → är från när jag kom hem vid tre efter en kort dag i skolan i och en runda i stan. Ljuset är alltså lite annorlunda på bilderna men gör inte så mycket tycker jag. Det är samma sida av ansiktet. Var tvungen att redigera bort piercingen från ena sidan för det såg för konstigt ut, haha. Och vi ska inte prata om min vinge, haha. Min eyeliner är på sina sista dagar. Men det är väll dags, sådär 2 år sedan jag köpte den.
 
Mitt första intryck av IsaDora High performance, all-day foundation är bra än så länge! Är lite ovan vid att den inte är så återfuktande som bb creamen men man väljer sig, blir inte torr av den i alla fall. Kan återkomma om någon vecka och se om jag fortfarande gillar den! Har färg Diamond beige 00 om ni undrar, den ljusaste tror jag. (Har gjort en ny kategori nu, Beauty!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback