Rage.

skrivet den: 2012-10-11 | 22:27:00
Klockan är halv 11 och jag har precis fått tillbaka min energi. Såhär lagom tills man borde sova, men det är fredag imorgon så det gör inget! Funderar på om jag ska sticka till stan imorgon och slösa pengar på lite för dyra saker. Är så trött på alla dålig kvalité på kläderna från BikBok, Gina tricot osv. Jag köpte ju ett par byxor som det var hål i för en vecka sedan och nu idag så bytade mamma dem. Jättebra tänkte jag, testar dem och det är hål i dem också... Alltså åhhhh. Kostade 299:- så inte så dyrt men jag vill inte betala 300 spänn för ett par byxor med hål? Rage!
 
Från 2010, håret var fint fast sen var det ju 90% löshår.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback