xoxo, mjau.

skrivet den: 2012-10-14 | 22:47:00
 
Idag har det inte hänt mycket. Vaknade halv 2... Har sovit sjukt mycket denna helgen. Men i alla fall sen har jag gått en runda, städat, tvättat,och ätit. Nu ska jag förbereda inför vad jag ska ha med mig imorgon. Hela denna veckan har vi projekt-vecka. Vi har fått temat "There's a crack in everything. That's how the light gets in" sen får man göra vad man vill sålänge det är något "konstnärligt". Min grupp ska i alla fall göra något film liknande. Så hela denna veckan blir chill sen har vi bara en vecka till sen är det loooov!
Kommentarer
♡ Lillhammar

Söööt kisse ;)

2012-10-16 @ 20:54:15
URL: http://benniysworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback