i-landsproblem.

skrivet den: 2012-09-25 | 20:19:24
Bjuder på världens suddigaste iphone bild, tagen med framkameran haha. Har ju varit ledig både igår och idag, skönt! Igår var vi några i klassen hos Jonna och hade trevligt trevligt. Jag och några till sov över där sen käkade vi pizza, saft och kaffe till frukost. Sen har jag bara varit här hemma och tvättat, städat typ.
 
I söndags var vi ju på Nova Lund. Hittade en kofta, ett linne och nagellack... Det var allt! Tycker de har så skumma saker just nu vissa av affärerna? H&M är ju för tråkigt. Om man loggar in på deras online nu hittar man bara massa skit? Och GT har blivit så mycket dyrare nu än innan, vilket är konstigt eftersom dom har fortfarande samma dåliga kvalité på kläderna... Sen alla dessa mjuka fina stickadetröjor som finns överallt fäller en massa. Jaja klagar lite lagom här men det känns som det blivit sämre. Ibland tänker jag att man borde köpa dyrare saker men med bättre kvalité från börjar för man tjänar nog på det till slut. Fast sen är man ju snål, haha i-landsproblem.
Kommentarer
♡ swea

Den nya Lana del rey kollektionen på H&M är ju underbar. Fast ni kanske inte har fått till svealand ännu?

Svar: Jo det kan jag hålla med om men sen tar de snyggaste sakerna slut så himla fort!
None None

2012-09-26 @ 11:08:16
URL: http://sweabyswe.blogg.se/
♡ swea

Ja det är ju minus med sverige...eller städer...
Tror vi har 8-12 H&M i stan så där finns det alltid kvar

2012-09-27 @ 14:25:03
URL: http://sweabyswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback