I wanna be famous, I wanna be a star.

skrivet den: 2013-02-24 | 22:22:18
Åh härliga liv. Vad ska det bli av dig? "Vad ska du bli när du blir stor?" Prinsessa, flygvärdinna, superhjälte, trollkarl, kändis, rik, ja något sånt. Nä men seriöst nu. Mitt "stor" börjar faktiskt närma sig nu. Om cirkus 15 månader tar jag studenten och då borde jag ha alla mina planer klara. Egentligen borde jag ju vetat vad jag ville bli när jag sökte till gymnasiet, för sånt vet man ju som 15-åring? Nä, det vet man inte. 
 
Har jag blivit smartare under dessa tre år som gått då? Nä, inte det heller. Det enda jag kommit fram till är saker som jag inte vill bli. Wow, så hjälpsamt. Är så avundsjuk på alla som vet exakt vad de vill göra... Jag vet en sak som jag vill och det är att komma ifrån skåne, minst. Lovar att jag kommer sitta som 65-åing och komma fram till att jag aldrig blev någonting överhuvudtaget, haha. Pessimisten nr.1 har jag blivit senaste tiden. Fast bättre det än att bli besviken hela tiden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback