MALMÖ TRIP.

skrivet den: 2013-02-27 | 22:15:15
Idag har varit en nice dag, förutom att ta bussen 7...Vi åkte till Malmö med "klassen" (typ ingen var där haha) och där besökte vi Malmö opera och konsthuset. Det var kul att vara bakom kulisserna på operan, se hur de bygger upp allt från scenen till perukerna. Vill se trollflöjten som har premiär 16 Mars, någon som vill bjuda mig? Efter det var det konsthuset. Det var väll lite intressant men snubben som guidade pratade lite för mycket. Sen var klockan 12 och vi slutade för dagen. Me and my buddies bestämmde oss för att stanna kvar lite i Malmö så vi stack först till en second hand och sedan en snabbis till Emporia.
 
Förutom trevlig dag har vädret varit underbart när solen väl kom fram. Direkt när jag kom hem blev det att göra läxa... Tog mig mer än 2 timmar, för EN läxa. Hemskt. Och juste något mindre bra var också att jag blev attackerad av en tant, haha orkar inte... Nu ska jag titta på pretty little lias!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback