147 days.

skrivet den: 2013-01-10 | 19:12:33
Jag har precis vaknat och ska gå ner till nedanvåningen. Vart jag än går i huset säger folk grattis till mig. Jaha? Tack säger jag. Det ser soligt ut genom fönstret så jag gör som jag alltid gör sommaren när jag vaknar, går ut i vår trädgård för att se hur varmt det är. Det är en riktigt fin sommardag. Inte ett enda moln på himlen och minst 25 grader. Det ä omöjligt att det är såhär fint väder i Januari tänker jag. Tar upp min mobil, 6 juni 2013. Aha, Min födelsedag! Kan det verkligen vara så? Fan, jag har missat siesta tänkte jag sen (haha). Men det gjorde ingenting. Hela vårterminen var nästan avklarad. Jag fyllde 18. Det var snart sommarlov och vädret var perfekt.
 
Sen vaknade jag. Jo men tack hjärnan en dröm om sommar och Perfection gör livet lättare nu. Åh ibland hatar jag verkligen drömmar... Meeeeen bara 147 dagar kvar sen är det sommar, slut på åk 2 och jag är 18 hihi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback