God Morgon.

skrivet den: 2013-06-19 | 11:00:00
 
Idag är en perfekt sommarlovsmorgon. Vaknade vid 9, gick upp och åt goda bullar med pappa halv 10. Nu sitter jag i min mysiga säng och ska snart titta på pretty little liars. Vädret var soligt dock blivit lite mer molnigt nu och ska se ut så resten av dagen. Men det gör inget! Har inget planerat idag men tänkte gå ut en runda så man kommer ut lite. Igår var jag också ute och gick. Gick en lagom lång runda, höll på att dö av värme och tänkte att det skulle bli skönt att komma hem och få dricka vatten. Vad upptäcker jag då? Jo att jag tappat min husnyckel... Så det var bara att börja gå samma runda igen. Nu är det dessutom sjukt högt gräs där jag går så när jag gick där och letade så kommer där helt plötsligt en svart orm slingrande över mina skor, haha. Blev helt skrämd men bara någon meter längre fram hittade jag i alla fall min nyckel! Tur det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback