Lov!

skrivet den: 2013-03-22 | 19:35:00
 
Äntligen har det blivit lov, i hela 11 dagar dessutom! Har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt. Tyvärr så ligger ju snön kvar annars hade man ju kunnat vara ute i det fina vårvädret. Men kanske smälter den bort. Ska göra en lista på vad jag skulle vilja göra om jag fick bestämma!
 
  • Fixa klart min garderob. Vill ha randiga tapeter och fixa lite fler låder och förvaring där inne.
  • Shoppa! Åh har sånna shopping cravings, finns massor av nya vårkläder jag vill ha. Ska nog ta och beställa lite från H&M idag faktiskt.
  • Åka till Ikea. Behöver doftljus och lite annat nödvändigt. Såg också några snygga parfymflaskor förra gånger jag var där som jag vill ha!
  • Gå upp tidigt. Vill faktiskt inte sova bort detta lovet, det blir bara så jobbigt när det tar slut. Och med tidigt menar jag typ 9, haha.
  • Träna. Har varit duktig på cykeln här hemma och ska forsätta med det.
  • Plugga. Japp, har lite läxor som jag behöver göra tyvärr... Är jag smart gör jag det typ imorgon eller söndag så slipper jag det sen!
  • Hälsa på Lina och Sebbes lägenhet! Detta är ett måste helt enkelt!
  • Åka på äventyr. Vill göra något nytt och/eller spännande detta lov, vet dock inte vad...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback