Dödens vecka.

skrivet den: 2013-05-17 | 18:29:00
 
Dödens vecka är påväg. Har sååå mycket att göra. Förstår inte hur skolan alltid, varje år, lyckas få alla stora projekt och prov i slutet av terminen. Idag har jag haft äckligt terminuppspel. Förutom att jag höll på att dö så gick det helt okej, gjorde inga större fel trots fyra ögon i nacken (eller ja 8) som bara stirrar och bedömer en. Min extremt roliga helg kommer bestå av matte, matte och matte. Har fått ig-varning nu när det är en vecka kvar och måste klara nationella provet för att få godkänt på kursen. Hur kul är det om man går ett helt år sen inte ens får godkänt?
 
Imorgon är det final!  Jag tycker nog att Danmark är bäst. Låten är bra och hon är bra!
Kommentarer
♡ Sari

Hon är grymt bra!

2013-05-18 @ 09:48:56
URL: http://saristyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback