INSTÄLLT.

skrivet den: 2013-05-21 | 19:41:00
Man trodde ju att det skulle bli bättre ju närmare skolavslutningen man kom. Skolan är kaos. Riskerar IG i matte, en chans att fixa det. Vi ska göra ett projekt i musikproduktionen och vår enda dator går sönder. Jättebra att skolan är så snål och ger hos en dator på en klass som sedan går sönder när vi behöver den som mest. På torsdag ska vi lämna in u-lands arbete som jag inte ens börjat på för fattar ingenting. På tisdag ska vi skriva om Shakespeare på engelskan sen har vi ingen lektion kvar och ändå har vi inte gjort muntliga nationella än? När fan ska vi göra det? Även gehör ska vi ha muntligt prov och inga lektioner kvar där heller. Sen skulle vi ju haft prov i musikproduktionen också men det kan han ju glömma.
 
Men trots allt detta kaos tänker man, EN vecka kvar till siesta. Ska bara hålla ut sista dagarna sen ska man äntligen få göra något roligt som vi har pratat om och längtat till i 365 dagar, varje dag. Vad händer? Jo det blir såklart inställt. Siesta ställer in. Ingen Siesta. Inget kul. Inget att längta till. Allting är bara dåligt, dåligt, dåligt. Sämst. Trodde verkligen inte det kunde bli värre. Vad ska hända imorgon? Typ sommarlovet blir inställt och vi ska plugga hela sommaren istället... För att toppa detta så visar det sig säkert att det inte kommer några nya 1:or till hösten och därför har vi inte råd att fortsätta estet-linjen så vi får hoppa av och börja om och gå tre år någon annanstans. Skulle inte förvåna. 
 
Nä nu ska jag försöka jobba med mitt u-lands arbete och tagga till sommaren. Fyller 18 och ska på studentfest. Jag och lina SKA till tivolirock och se Oskar Linnros, vi ska köpa sommarkort och resa runt överallt. I juli blir det marknad och sen ska jag åka till Turkiet och titta på söta sköldpaddor!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback