NO SLEEP FOR ME

skrivet den: 2013-05-28 | 22:29:59

Är så tröööött. Från halv 10 till nästan halv 7 har jag och några andra hjälpt 3:orna med att rodda till deras konsert. Vi har tagit fram alla grejer, kopplat och sprungit fram och tillbaka över hela scenen. Imorgon ska vi fortsätta och vi blir kvar ännu längre eftersom konserten är imorgon. Vet ni något hemskt förresten? I morse hade jag alarm på mobilen, Lina smsade 35 gånger och ringde, alarm på klockan vid sängen plus att mamma ringde i en TIMME både på hemtelefonen (som jag brukar få hjärtattack av i vanliga fall) och mobilen. Vad händer, jo ingenting. Jag är som död. Försov ju mig både i torsdags, igår, nästan idag och nu vet jag varför. Problemet är inte att jag snoozar eller stängar av mina alarm i sömnen utan att jag helt enkelt ignorerar det och sover vidare som ingenting. Fattar inte hur jag kan sova med de jobbiga ljuden haha? Så nu måste jag helt enkelt bli väckt av mina föräldrar innan de åker till jobb, vilken bli kvart i 6 på morgnen. Orkar inte.
 
Och har ni hört om Peace&Love förresten? En till festival som blir inställd. Allt är bråvallas fel, tycker faktiskt att det var väldigt lågt av dem att sätta samma datum som P&L (om det nu var dem som satt datumet först, annars var ju P&L inte så smarta). Och Bråvalla är inte så fantastisk tycker jag? Sjukt dyrt, inte alls mycket reklam och P&Ls artister var ju grymma i år? Snart har vi väl inga festivaler kvar...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback